top of page
BeyazLogo.png

Güzergâh/Sanat Yapıları

(Kayseri– Pınarbaşı) Ayrımı–Tomarza – Tufanbeyli İl Yolu

Kayseri, Türkiye

Daha fazla bigi...

(Kayseri – Pınarbaşı) Ayrımı-Tomarza – Tufanbeyli İl Yolu Projesi kapsamında yarma ve dolgu şevlerinin geoteknik tasarımı ile menfez yapılarının temel tasarımı GEOMARK tarafından yapılmıştır.

Ankara-Sivas Hızlı Tren Projesi

Sivas, Türkiye

Daha fazla bigi...

Ankara-Sivas Yüksek Hızlı Demiryolu projesi kapsamında geçilen Sivas Şehir Geçişi ve Güney Geçişi olmak üzere toplam 20 km güzergah boyunca projelendirilen viyadük, köprü, altgeçit ve üstgeçit ile yarma ve dolgu kesimlerine ait geoteknik problemlerin çözümü, temel kazık projeleri, yarma şevleri destek sistemleri ve heyelan önleme projelerinin tasarımı ve proje yönetimi Fugro Yerbilimleri bünyesinde GEOMARK kurucuları tarafından yapılmıştır.

Djen Djen - D'eulma Otoyol Projesi

Djen, Cezayir

Daha fazla bigi...

Cezayir'de, güzergahında 2 km uzunluklu bir tünel ile çok sayıda viyadük, köprü, üstgeçit, altgeçit ve birçok kesimi eski heyelan alanlarında bulunan yarma/dolgu kesimlerinden oluşan toplam 58 km uzunluğundaki hat boyunca karşılaşılan geoteknik problemlerin çözümü, viyadük temel kazık projeleri, dolgu/yarma stabilite analizleri, zemin iyileştirme projeleri, yarma şevleri destek sistemleri ve heyelan önleme projelerinin tasarımları ve proje yönetimi Fugro Yerbilimleri bünyesindeki GEOMARK kurucuları tarafından gerçekleştirilmiştir.

Khemis Miliana Otoyol Projesi

Khemis Miliana, Cezayir

Daha fazla bigi...

Cezayir’de, güzergahında 15 adet viyadük ve 8 adet üstgeçit bulunan toplam 34 km uzunluğundaki hat boyunca karşılaşılan geoteknik problemlerin çözümü, viyadük temel kazık projeleri, dolgu/yarma stabilite analizleri, zemin iyileştirme projeleri, yarma şevleri destek sistemleri ve heyelan önleme projelerinin tasarımı ve proje yönetimi, Fugro Yerbilimleri bünyesinde GEOMARK kurucuları tarafından gerçekleştirilmiştir.

Ankara-İzmir Yüksek Hızlı Tren Projesi

Manisa, Türkiye

Daha fazla bigi...

Ankara-İzmir Yüksek Hızlı Tren projesi kapsamında geçilen Salihli Manisa Kesimi ve Ankara-Afyonkarahisar Kesimi olmak üzere güzergah boyunca projelendirilen altgeçit ve üstgeçit yapılarına ait geoteknik problemlerin çözümü, temel kazık projeleri ve zemin iyileştirme projeleri GEOMARK tarafından yapılmıştır.

Ankara-İstanbul Hızlı Tren Projesi/Sapanca-Geyve Kesimi

Sakarya, Türkiye

Daha fazla bigi...

Toplam 5 km uzunluğundaki, güzergahında 2 adet tünel ile 1 adet viyadük yer alan Ankara-İstanbul Hızlı Tren Projesi'nin Doğançay Ripajı kapsamında güzergah geotekniği analizleri, zemin birimler içerisinde açılacak tünellerin üç boyutlu tasarımı, aç-kapa yapıları ve heyelan destek sistemlerin tasarımı ile viyadük kazıklı temellerinin tasarımı ve proje yönetimi Fugro Yerbilimleri bünyesinde GEOMARK kurucuları tarafından yapılmıştır.

Tlemcen-Akkide Abbes Hızlı Tren Projesi

Tlemcen, Cezayir

Daha fazla bigi...

Cezayir'in batısında güzergahında 11 adet tünel, 19 adet viyadük ve çok sayıda köprü/altgeçit/üstgeçit ile yarma ve dolgu kesimleri bulunan, toplam yaklaşık 60 km uzunluğunda hızlı tren projesi boyunca, yarma ve dolgu şevleri stabilite analizleri, sanat yapılarının yüzeysel ve derin temel analizleri, kazı destek sistemleri vb. güzergah geotekniği tasarımları Fugro Yerbilimleri bünyesinde GEOMARK kurucuları tarafından gerçekleştirilmiştir.

İstanbul-İzmir Otoyol Projesi

Gebze-İzmir, Türkiye

Daha fazla bigi...

Gebze'den başlayıp, İzmit Körfezi'ni yaklaşık 3 km uzunluklu Asma Köprü ile geçerek toplam 400 km güzergah sonunda İzmir'e ulaşan proje kapsamında; jeolojik ve geoteknik modellerin revize edilmesi, yapım sırasında karşılaşılan geoteknik problemlere yönelik danışmanlık verilmesi ve proje firması tarafından hazırlanan jeolojik-geoteknik rapor ve projelerin kontrol edilmesi görevleri Fugro Yerbilimler bünyesinde GEOMARK kurucuları tarafından üstlenilmiştir.

Kozan-Mansurlu Karayolu Projesi

Adana, Türkiye

Daha fazla bigi...

Kozan-Mansurlu karayolu projesi kapsamında yarma kesimlerinde kaya birimler içerisinde gelişen derin heyelanların projeye özgü spesifik geoteknik çözümleri ve destek sistemi tasarımı Fugro Yerbilimleri bünyesinde GEOMARK kurucuları tarafından yapılmıştır.

Tizi Ouzou-Djebahia Otoyol Projesi

Djebahia, Cezayir

Daha fazla bigi...

Cezayir'de, güzergahında 1 km uzunluklu iki tünel ile 6 adet geniş açıklıklı viyadük, köprü, üstgeçit, altgeçit ve birçok kesimi eski heyelan alanlarında bulunan yarma/dolgu kesimlerinden güzergah toplam 48 km uzunluğundadır.

Bursa Yenişehir Hızlı Tren Projesi

Bursa, Türkiye

Daha fazla bigi...

Zor arazi ve jeolojik koşullarda inşa edilen güzergahında 11 adet tünel ve 8 adet viyadük bulunan toplam 150 km uzunluğundaki hat boyunca karşılaşılan geoteknik problemlerin çözümü, viyadük temel kazık projeleri, yarma şevi destek sistemleri ve heyelan önleme projelerinin tasarımları Fugro Yerbilimleri bünyesinde GEOMARK kurucuları tarafında gerçekleştirilmiştir.

© 2025 by Geomark Mühendislik. 

  • Linkedin
bottom of page